ممنون بابت توضیحات. ولی اجازه بدید گاهی تحسینی که احساس میکنیم رو بیان کنیم. چون این یک تحسین آگاهانه است و به نظر من معتبره. چون میشه حتی یک گل زیبا رو دید و ستایش کرد.
و دیدن فضایی برای عمیقتر و متفاوت نگاه کردن به زندگی، برای کسانی که در جستجوی چنین فضاهایی هستند مثل رسیدن به آب، بعد از کلی تشنگی است. نمیشود تحسین نکرد. یا خوشحال نشد.
.
امیدوارم شما هم مثل بلبلی باشید که میخواند. نه برای اینکه انسانها تحسینش کنند. بلبل حتی جایی که انسانها وجود ندارند هم خودش را بیان میکند. منتظر تحسین و یا نظر کسی هم نمیماند.
.
در مورد باقی صحبتهایتان موافق و آماده شنیدن هستم.
اختیار دارید بنده جسارت نمیکنم که بگویم دیگران چطور رفتار کنند٬ یا به خود اجازه دهم دیکته کنم چه بنویسید و چه کنید.
آنچه شرح داده شد تنها آنچیزی است که بنده حقیر تمایل دارم. هرچه از دوست رسد نیکوست. پر واضح است که نوشتههای زیبای شما و زمانی که برای نگارش آن گذاشتید برای بنده بسیار با ارزش است. در عین حال حتی جملهای کوتاه هم از این ارزش نخواهد کاست.
ویدیوهایی که ضبط میشوند بسیار طولانی هستند و موارد متعدد و پیچیدهای در آنها مطرح میشود. امکان اینکه پس از دیدن آنها هیچ سوال و یا ابهامی در ذهن مخاطب بوجود نیاید بسیار پایین است. از این رو بنده تلاش کردم از همراهان عزیزی همچون شما تقاضا کنم این اندیشههایتان را به اشتراک بگذارید و اجازه دهید ایدههای جدید و فضای آرام گفتگو شکل بگیرد.
البته اصلا برداشتم این نبود که شما قصد دیکته کردن دارید. متوجه شدم شمایی که سعی در عبور از کلیشهها دارید، به دنبال گفتگوهای عمیقتر هستید. فقط خواستم نکتهای که گفتم رو یادآوری کنم.
من جسارت کردم و در رابطه با موضوعی مرتبط با این مبحث بهتون ایمیل زدم. امیدوارم به دستتون رسیده باشه
ممنون بابت توضیحات. ولی اجازه بدید گاهی تحسینی که احساس میکنیم رو بیان کنیم. چون این یک تحسین آگاهانه است و به نظر من معتبره. چون میشه حتی یک گل زیبا رو دید و ستایش کرد.
و دیدن فضایی برای عمیقتر و متفاوت نگاه کردن به زندگی، برای کسانی که در جستجوی چنین فضاهایی هستند مثل رسیدن به آب، بعد از کلی تشنگی است. نمیشود تحسین نکرد. یا خوشحال نشد.
.
امیدوارم شما هم مثل بلبلی باشید که میخواند. نه برای اینکه انسانها تحسینش کنند. بلبل حتی جایی که انسانها وجود ندارند هم خودش را بیان میکند. منتظر تحسین و یا نظر کسی هم نمیماند.
.
در مورد باقی صحبتهایتان موافق و آماده شنیدن هستم.
درود بر شما زهرا جان٬
اختیار دارید بنده جسارت نمیکنم که بگویم دیگران چطور رفتار کنند٬ یا به خود اجازه دهم دیکته کنم چه بنویسید و چه کنید.
آنچه شرح داده شد تنها آنچیزی است که بنده حقیر تمایل دارم. هرچه از دوست رسد نیکوست. پر واضح است که نوشتههای زیبای شما و زمانی که برای نگارش آن گذاشتید برای بنده بسیار با ارزش است. در عین حال حتی جملهای کوتاه هم از این ارزش نخواهد کاست.
ویدیوهایی که ضبط میشوند بسیار طولانی هستند و موارد متعدد و پیچیدهای در آنها مطرح میشود. امکان اینکه پس از دیدن آنها هیچ سوال و یا ابهامی در ذهن مخاطب بوجود نیاید بسیار پایین است. از این رو بنده تلاش کردم از همراهان عزیزی همچون شما تقاضا کنم این اندیشههایتان را به اشتراک بگذارید و اجازه دهید ایدههای جدید و فضای آرام گفتگو شکل بگیرد.
در نهایت مجددا از بذل توجه شما سپاسگزاری میکنم.
ممنونم از توضیحات شما.
البته اصلا برداشتم این نبود که شما قصد دیکته کردن دارید. متوجه شدم شمایی که سعی در عبور از کلیشهها دارید، به دنبال گفتگوهای عمیقتر هستید. فقط خواستم نکتهای که گفتم رو یادآوری کنم.
مشتاقانه منتظر ویدیوهای بعدی شما هستم.