Discussion about this post

User's avatar
Zahra Nura Najafi's avatar

من جسارت کردم و در رابطه با موضوعی مرتبط با این مبحث بهتون ایمیل زدم. امیدوارم به دستتون رسیده باشه

Zahra Nura Najafi's avatar

ممنون بابت توضیحات. ولی اجازه بدید گاهی تحسینی که احساس می‌کنیم رو بیان کنیم. چون این یک تحسین آگاهانه است و به نظر من معتبره. چون میشه حتی یک گل زیبا رو دید و ستایش کرد.

و دیدن فضایی برای عمیق‌تر و متفاوت نگاه کردن به زندگی، برای کسانی که در جستجوی چنین فضاهایی هستند مثل رسیدن به آب، بعد از کلی تشنگی است. نمی‌شود تحسین نکرد. یا خوشحال نشد.

.

امیدوارم شما هم مثل بلبلی باشید که می‌خواند. نه برای اینکه انسان‌ها تحسینش کنند. بلبل حتی جایی که انسان‌ها وجود ندارند هم خودش را بیان می‌کند. منتظر تحسین و یا نظر کسی هم نمی‌ماند.

.

در مورد باقی صحبت‌هایتان موافق و آماده شنیدن هستم.

2 more comments...

No posts

Ready for more?