جالب بود برام علی جان یک بار هم این سوال را از پدر عزیزت پرسیده بودم ایشان هم دقیقا گفته بودند نمیدانم!!! جوابی عمیق و کوتاه. مختصر و مفید. به هر حال ممنون از وقتی که برای پاسخ دهی گذاشتی علی جان
سلام علی جان ممنون از پاسخگویی شما. میخواستم بدونم منظورت دقیقا از بحران چی هست هرج و مرج یا جنگ نظامی و یا هر چیز دیگه؟؟ واین جمله آخر که گفتی بحرانی که اگر درک نشود میتواند از دل همان تفاوت ها زاده شود رو میشه بیشتر توضیح بدی ممنونم
من حتی در حال پیشبینی نیستم که چه اتفاقی خواهد افتاد. تنها سعیم این است که اندکی لایههایی از رسوب را کنار بزنم تا آنچه رخ میدهد شفاف تر دیده شود.
موضوعی که ما در ایران داریم یک شرایط منحصر به فرد است٬ دنیا هرگز چنین چیزی را تجربه نکرده و مشابهش هم وجود ندارد. پس ما نمیتوانیم گذشتهی دیگران را به خودمان تعمیم داده و دست به پیشبینی بزنیم.
هرچیزی ممکن است و آنقدر امکانها متعدد هستند که نمیتوان حتی نزدیک به پیشبینی هم شد.
سیاست میدان چینیش امکانهایی هستند که مدام وزندهی میشوند و وزنهایشان را از دست میدهند.
جالب بود برام علی جان یک بار هم این سوال را از پدر عزیزت پرسیده بودم ایشان هم دقیقا گفته بودند نمیدانم!!! جوابی عمیق و کوتاه. مختصر و مفید. به هر حال ممنون از وقتی که برای پاسخ دهی گذاشتی علی جان
سلام علی جان ممنون از پاسخگویی شما. میخواستم بدونم منظورت دقیقا از بحران چی هست هرج و مرج یا جنگ نظامی و یا هر چیز دیگه؟؟ واین جمله آخر که گفتی بحرانی که اگر درک نشود میتواند از دل همان تفاوت ها زاده شود رو میشه بیشتر توضیح بدی ممنونم
ممنون از سوال خوبت زهرا جان٬
جواب کوتاه این است که من نمیدانم.
من حتی در حال پیشبینی نیستم که چه اتفاقی خواهد افتاد. تنها سعیم این است که اندکی لایههایی از رسوب را کنار بزنم تا آنچه رخ میدهد شفاف تر دیده شود.
موضوعی که ما در ایران داریم یک شرایط منحصر به فرد است٬ دنیا هرگز چنین چیزی را تجربه نکرده و مشابهش هم وجود ندارد. پس ما نمیتوانیم گذشتهی دیگران را به خودمان تعمیم داده و دست به پیشبینی بزنیم.
هرچیزی ممکن است و آنقدر امکانها متعدد هستند که نمیتوان حتی نزدیک به پیشبینی هم شد.
سیاست میدان چینیش امکانهایی هستند که مدام وزندهی میشوند و وزنهایشان را از دست میدهند.