اگر درنگ شکافی کوتاه میان رنج و پاسخ ایجاد میکند، آنچه این شکاف را نگه میدارد تاب آوردن است. درنگ بدون تاب آوردن به سرعت بسته میشود. پاسخ آشنا بازمیگردد و الگو همان مسیر همیشگی خود را ادامه میدهد. تاب آوردن نه برای حل کردن رنج است و نه برای طولانی کردن درد، بلکه برای آن است که فاصلهای که با درنگ گشوده شده پیش از بسته شدن کامل از میان نرود.
تاب آورد…

